حذف متا تگ Generator افزونه EDD از وردپرس

حذف متا تگ Generator افزونه EDD از وردپرس

حذف متا تگ Generator افزونه EDD از وردپرس
حذف متا تگ ‌Generator ایزی دیجیتال از وردپرس
حذف متاتگ ایزی دیجیتال دانلود و نسخه آن از هدر سایت


اگر از افزونه Easy Digital Downloads در سایت وردپرسی خود استفاده می کنید بد نیست بدانید که این افزونه یک متا تگ Generator به بخش Head وبسایت شما اضافه می‌کند که با راست کلیک روی صفحه و از منوی View Page Source می‌توانید این متا تگ را ببینید. که نام این افزونه و نسخه درحال استفاده را نمایش خواهد داد.

به عقیده برخی از وبمستران بهتر است متای Generator به طور کلی از سورس سایت حذف گردد تا این اطلاعات به دست افراد سودجو نیفتد! منظور از سودجو هکرانی هستند که شاید دانستن این اطلاعات هرچند جزئی بتواند به آنها کمک کند! پس در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش

اگر افزونه ایزی دیجیتال را بر روی وردپرس فعال کرده اید وبسایت خود را در مرورگر باز کنید و با کلیک راست و کلیک بر روی گزینه View Page Source میتوانید سورس سایت خود را ببینید، اگر متا تگی مانند زیر مشاهده می کنید ادامه آموزش را برای نحوه حذف آن دنبال کنید!

اگر چنین متاتگی در سورس سایتتان مشاهده می کنید (البته تنها زمانی که افزونه EDD را فعال کرده باشید) جهت حذف آن ، کد زیر را در فایل functions.php قالبتان اضافه کنید :

حالا سایتتان را رفرش کنید و Page Source را ببینید. متاتگ edd را به همین راحتی حذف کردید. یک قدم به امن کردن وردپرس نزدیک‌تر شدید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

نظرات ثبت شده بدون دیدگاه

توضیحات پیشنهادی نظرات اشتراک