افزایش سرعت عملکرد اندروید با غیرفعال کردن انیمیشن ها

افزایش سرعت عملکرد اندروید با غیرفعال کردن انیمیشن ها

فول کده : با غیرفعال کردن انیمیشن ها در اندروید میتوانید سرعت عملکرد گوشی را افزایش داده و در وقت صرفه جویی کنید.

آموزش :

تنظیماتی که در بخش Developer Mode ، در سیستم عامل اندروید وجود دارند، به شما اجازه می دهند سرعت اجرای انیمیشن ها را افزایش داده و یا آنها را تماما غیرفعال نمایید. انجام این کار در اندروید ۴ و ۵ تقریبا مشابه است.

قبل از هر چیز باید Developer Mode را در دستگاه اندرویدی خود فعال کنید. برای این منظور به بخش تنظیمات رفته و وارد About phone یا About Tablet شوید. حالا به دنبال گزینه  Build number بگردید و سپس ۷ مرتبه پشت سر هم بر روی آن ضربه بزنید. پس از اینکار، یک پیغام مبنی بر فعال شدن Developer Mode به شما نمایش داده خواهد شد. مانند تصویر زیر ( که البته ما قبلا این حالت را فعال کرده ایم و پیغامی مبنی بر شما نیازی به فعال کردن ندارید برایمان به نمایش درآمده)

فعال کردن گزینه DeveloperMode در اندروید

حال به منوی تنظیمات دستگاه خود برگشته و وارد Developer options شوید که در قسمت پایین منوی تنظیمات قرار دارد.در اینجا یک گزینه کلی برای فعال کردن Developer options میباشد آنرا فعال کنید.

حالا باید گزینه های Window animation scale، Transition animation scale و Animator duration scale را ویرایش کنید. می توانید با انتخاب Animation off انیمیشن ها را تماما غیر فعال کنید یا ایتکه با انتخاب Animation scale .5x سرعت اجرای آنها را دوبرابر حالت عادی (در حالت عادی 1x میباشد) افزایش دهید.
غیرفعال کردن انیمیشن ها در اندروید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

نظرات ثبت شده بدون دیدگاه

توضیحات پیشنهادی نظرات اشتراک