پینگ لیست Ping List وردپرس آپدیت 2017

پینگ لیست Ping List وردپرس آپدیت 2017

پینگ لیست Ping List وردپرس آپدیت 2017


یکی از قابلیت های مهم در وردپرس بخش پینگ کردن است. با کمک این قابلیت وقتی شما یک مقاله جدید در سایت منتشر میکنید یا آن را ویرایش و ارسال میکنید. وردپرس آپدیت شدن سایت شما  را با پینگ کردن به اطلاع سرویس های مختلف میرساند که این کار باعث میشود سایت شما خیلی سریعتر ایندکس شود و با استفاده درست از پینگ در وردپرس در زمان بسیار کمی سایت شما توسط تمامی سایت ها و موتور های جست و جوی معتبر شناسایی میشود.

در وردپرس به صورت پیش فرض تعداد کمی سرویس پینگ وجود دارد که در این مقاله میخواهم تعداد بیشتری از سرویسهای پینگ را معرفی کنم که میتوانید آنها را جایگزین لیست پیش فرض وردپرس خود کنید.

Ping List وردپرس آپدیت 2017

برای قرار دادن پینگ لیست در سایت وردپرسی خود مسیر زیر را دنبال کنید:

تنظیمات > نوشتن را باز کنید و در انتهای صفحه قسمت آگاهی دهنده‌های به‌روز شدن سایت Ping List بالا را قرار دهید و تنظیمات را ذخیره کنید.


توجه
نباید آدرس تکراری در قسمت پینگ لیست باشد زیرا چندین بار از سوی سایت شما درخواست برای آن آدرس ارسال شود آنرا به عنوان اسپم شناسایی میکند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

نظرات ثبت شده 2 دیدگاه

    1. غزل کاربر مهمان گفت:

      جالبه بدونید به ندرت پیش می آید که می بینیم که پینگ بک ها یا ترک بک ها برای بلاگرهای قانونی که به ما لینک داده اند مفید واقع میشوند. آن به ما کمک میکند که بفهمیم در چه سایت های مهمی مورد توجه بوده ایم. به طور خلاصه، ۹۹ درصد ترک بک ها و پینگ بک ها فن اسپم هستند. به همین دلیل است که آنها را کاملا غیرفعال میکنیم. این کار از اینکه برای مدیریت مقدار زیادی اسپم وقت تلف کنیم بهتر است.

      11
    2. حسین کاربر مهمان گفت:

      سلام ، این سایت هایی که همش آدرس گوگل است فقط دامنه فرق میکنه را باید همه را قرار بدهیم ؟؟

      10
توضیحات پیشنهادی نظرات اشتراک