هرمینال
هرمینال

افزونه ووئین وردپرس - WordPress Wueen Plugin

افزونه ووئین وردپرس - WordPress Wueen Plugin

4.78 از 9 رأی
0.406.0 نسخه
PHP 7.4, 8.1, 8.2 کُد
6.0 وردپرس
بله ioncube loader
02/07/26 انتشار
چه امتیازی به این محصول میدی؟
1 2 3 4 5
4.78 ، میانگین امتیازات

👸 ووئین نام ملکه‌ی اول وردپرس است؛ و آمده است تا با تاج و تخت دنیای وردپرس شما را وارد دگرگونی‌های جدیدی کند. پس معطل نکرده و هم اکنون سلطنت 👑 را به دست ووئین بسپارید!

افزونه‌ی ووئین (Wueen)، در واقع عنوان افزونه‌ی اختصاصی هرمینال برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس (WordPress) می‌باشد؛ که به‌عنوان یک پلاگین مرکزی عمل کرده و ما اکثر محصولات اختصاصی خود برای وردپرسی را برروی آن منتشر می‌کنیم. به‌عبارتی دیگر، بیشتر افزونه‌ها و قالب‌های وردپرسی که توسط هرمینال ساخته شده باشند وابسته به ووئین خواهند بود.

قابلیت‌های اصلی ووئین

  • ایجاد بستری یکپارچه، قدرتمند و اختصاصی برای ایجاد، توسعه و راه‌اندازی افزونه و قالب‌های مختلف.
  • بروزرسانی افزونه‌های اختصاصی هرمینال.
  • مشاهده محصولات هرمینال بطور مستقیم داخل افزونه.
  • انقلابی جدید در عرصه وردپرس با امکان نصب و استفاده از بی‌شمار ابزار آنلاین بدون کاهش سرعت (مطالعه بیشتر)
  • بالا بودن پرفرمنس (بازدهی) و سرعت افزونه‌های ووئین.
  • استفاده کمتر افزونه‌های ووئین از منابع هاست و سرور.
  • سیستم مدیریت یکپارچه و متفاوت برای افزونه‌ها خارج از منوی داشبورد.
  • پایین بودن حجم افزونه‌های ووئین.
  • تحول و سرعت در سیستم آجاکس وردپرس.
  • تحول و سرعت در سیستم شورت‌کد وردپرس.

راهنمای کامل ووئین کلیک کنید.

تغییرات آخرین نسخه

نسخه 0.406.0:

0

سوالات متداول

چطور می‌توان افزونه ووئین را نصب کرد؟

افزونه ووئین از جعبه دانلود موجود در صفحه ووئین قابل دانلود و نصب است، اما برای دانلود بایستی یک محصول مرتبط با ووئین از فروشگاه هرمینال خریداری نمایید.

افزونه ووئین چقدر بهینه است؟

ووئین تا حد بسیار زیادی بصورت بهینه طراحی شده و شما نیازی نیست که نگران این مسئله باشید. در واقع وجود این افزونه باعث می‌شود تا سایر افزونه‌هایی که برروی آن نصب می‌شوند وابستگی‌های بیشتری نداشته باشند.

مهاجرت از نسخه قدیمی ووئین به نسخه جدید چگونه است؟

خوشبختانه محصولات زیادی برای نسخه‌ی قدیمی ووئین توسعه داده نشد و تنها محصول مهم افزونه وودیجی است که اگر از آن استفاده می‌کنید، بهتر است قبل از مهاجرت به نسخه جدید تمامی توضیحات موجود در صفحه وودیجی را مطالعه نمایید.

ابزارهای ووئین چه هستند؟

احتمالا با وبسایت‌های زیادی مواجه شده‌اید که ابزارهای آنلاینی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند؛ از جمله ابزارهای آنلاین هرمینال.

اکنون ووئین برای اولین بار در جهان بستری را فراهم کرده است که به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا ابزارهای آنلاینی که در هرمینال منتشر می‌شوند را برروی آن نصب کرده و در سایت خود استفاده کنند. (مطالعه بیشتر)

جرا افزونه های هرمینال برروی ووئین توسعه داده می شوند؟

ووئین روند توسعه افزونه و قالب برای وردرپس را آسان می‌کند. همچنین امکاناتی را در اختیار قرار می‌دهد تا افزونه‌های توسعه داده شده برروی آن، پرفرمنس (بازدهی) و سرعت بالایی داشته باشند و بدین ترتیب منابع کمتری از هاست شما مصرف خواهد شد. از طرفی مدیریت افزونه‌هایی که در بستر ووئین طراحی شده‌اند در  یک محل واحد و خارج از منوی داشبورد خواهد بود که قابلیت‌ها و مزایای متنوعی دارد. همچنین حجم افزونه‌های توسعه داده شده در بستر ووئین نسبت کمتر خواهند بود.

در حال بارگزاری نظرات