هرمینال
هرمینال

دانلود پکیج های پولی یونیتی به صورت رایگان

دانلود پکیج های پولی یونیتی به صورت رایگان

پکیج‌های یونیتی بخش اصلی این موتور بازی سازی را شامل می‌شوند. بدون استفاده از پکیج‌ها شما نمی‌توانید به‌راحتی به توسعه و ساخت بازی در این موتور محبوب و دوست داشتنی بپردازید. تقریبا 99 درصد این پکیج‌ها در فروشگاه اصلی یونیتی یا Asset store قرار می‌گیرند که البته بیشتر آن‌ها پولی هستند. بنابراین برای تهیه و استفاده از آنها بایستی مبلغی پرداخت شود اما این کار و پرداخت پول برای بازی‌سازان ایرانی دو مشکل اصلی دارد:

  1. هزینه گزاف پکیج‌ها نسبت به وضعیت اقتصادی
  2. عدم امکان پرداخت مستقیم به دلیل تحریم‌ها

طبیعتا مسائل اخلاقی، قانونی و حتی شرعی حکم نمی‌کند که از زحمات دیگران به‌صورت رایگان استفاده شود مگر آنکه رضایت وجود داشته باشد؛ اما به دلیل تحریم بین المللی احتمالا این مسئل قابل چشم پوشی است، بنابراین روش‌هایی که در ادامه جهت دانلود پکیج‌های یونیتی به‌صورت رایگان ذکر می‌شود تنها مختص اشخاصی است توان خرید از پکیج استور را ندارند؛ از جمله دانشجویان. بهتر است اگر از محصول توسعه‌داده شده توسط این پکیج‌ها درآمدی برایتان حاصل شد، پکیج مورد نظر را از طریق روش‌های واسطه خریداری کنید تا حق سازندگان آن نیز ادا شود.

توجه داشته باشید که این روش‌ها دائمی نیستند و ممکن است به مرور زمان دیگر در دسترس نباشند.

وبسایت‌های دانلود پکیج یونیتی بصورت رایگان

اگر منابع دیگری می‌شناسید با نام خود در نظرات معرفی کنید تا سایر دوستان نیز بتوانند استفاده کنند.

0

سوالات متداول

چطور میتوان پکیج های پولی یونیتی را رایگان دانلود کرد؟

دانلود پکیج های پولی یونیتی بصورت رایگان از Assets store ممکن نیست، ولی سایت های و سرویس هایی وجود دارند که پکیج ها را خریداری کرده و آن ها را بصورت رایگان و یا با مبلغ بسیار کمتری در اختیار قرار می دهند. این سایت ها در وبسایت هرمینال معرفی شده اندو

در حال بارگزاری نظرات