دانلود Shad 2.9.8 برنامه شاد برای اندروید (شاد آموزش و پرورش) + نسخه تحت وب

دانلود Shad 2.9.8 برنامه شاد برای اندروید (شاد آموزش و پرورش) + نسخه تحت وب

دانلود برنامه شاد Shad برای اندروید
شاد آموزش و پرورش
آموزش آنلاین دانش آموزان
به همراه نسخه تحت وب

Shad نام نرم افزار آموزشی رسمی و جدید از سوی آموزش و پرورش می باشد که به تازگی رونمایی شده است. با توجه به دوران قرنطینه و وجود بیماری کرونا، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) آماده بهره‌ برداری شد و از این پس شاگردان میتوانند بدون نیاز به حضور در کلاس های حضوری از خدمات آموزشی بهره مند شوند. این برنامه راهی برای تحصیل دانش آموزان بصورت مجازی می باشد که از طریق آن می توانند به برنامه درسی خود دسترسی داشته باشند. در ادامه می‌توانید جدیدترین نسخه شاد را از فول کده دانلود کنید.

نحوه استفاده از برنامه و شبکه اجتماعی

دانش آموزان قادرند از دو روش به کلاس درس خود وارد شوند؛ با ورود مستقیم به سایت شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» با وارد کردن کدملی و یا اگر مدیر مدرسه پیام رسان را اطلاع رسانی کرده باشد دانش آموزان می‌توانند مستقیم به پیام رسان وارد شوند و با وارد کردن کدملی به طور خودکار به کلاس هدایت خواهند شد. با ورود به برنامه می توانید اطلاعات بیشتری نیز کسب کنید.

نسخه تحت وب شاد برای آیفون و ویندوز

نسخه تحت وب مناسب کاربران آیفون و کامپیوتر (ویندوز) منتشر شده است. برای ورود به نسخه تحت وب در باکس دانلود پایین صفحه روی “ورود به نسخه تحت وب” کلیک کنید.

تغییرات آخرین نسخه

  • اضفه شدن قابلیت های جدید
  • بهینه سازی و رفع مشکلات مختلف

جعبه دانلود نیم‌بها

  • نسخه فایل 2.9.8
  • لینک گوگل پلی
  • پسورد (در صورت نیاز) www.fullkade.com

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

نظرات ثبت شده 4 دیدگاه

    1. رسول کاربر مهمان گفت:

      با سلام وعرض ادب خدمت مسئولین آموزش وپرورش وزارتی واستانی.بنده مدیر مدرسه ای هستم با ۲۲۰ دانش آموز متوسطه اول در حاشیه شهر که بالغ بر۱۲۰ نفر از این دانش آموزان بی بضاعت وبرای مایحتاج اولیه دچار مشکل اساسی هستند .این طرح مدرسه شاد که نه تنها شاد نیست بلکه غم وغصه ای برای خانواده ها ایجاد کرده که پدر ومادرها را شرمنده فرزندانشان نموده.حداقل لوازم این طرح یک گوشی هوشمندوسیم کارت واینترنت دائم میباشد.حال خانواده ای که نمیتواند شکم فرزند خود راسیر کند در این وانفسای کرونا ،بیکاری،نبود درامد چگونه میتواند سه تا چهار میلیون تومان هزینه کند.به خدا قسم تحت فشار قرار دادن این خانواده های بی بضاعت که با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند خشم خدا را در پی دارد وتبعات جبران ناپذیر از لحاظ روحی روانی .ما که به بن بست رسیده ایم حداقل ۵۰درصد این طرح در اکثر مدارس قابل اجرا نیست وفقط برای مناطق مرفه نشین طراحی شده است وهمه را در یک سطح در نظر گرفته.از مسئولین امر خواهشمندیم یه فکر اساسی برای این معضل بکنند ومناطق محروم را دریابند. من الله توفیق.( مناطق محروم استان کرمانشاه)

      435
      1. ناشناس کاربر مهمان گفت:

        یمانی

        00
      2. P-Z کاربر مهمان گفت:

        ????

        00
    2. AmirRezaMusaBeigi کاربر مهمان گفت:

      خوبه?

      11
توضیحات تصاویر دانلود نظرات اشتراک