تبلیغات

آموزش ایجاد اولین پروژه AndEngine

AndEngine | اندانجین

بالاخره در این پست، به ایجاد اولین پروژه‌ی AndEngine می‌پردازیم.

مراحل انجام کار

  • یک پروژه‌ی اندرویدی ایجاد کنید.
  • کتابخانه‌ی AndEngine را به پروژه‌ی خود اضافه کنید.
  • به اکنیویتی اصلی رفته و آن را از کلاس BaseGameActivity مشتق کنید، یعنی بنویسید extends BaseGameActivity
  • متدهای مورد نیاز BaseGameActivity را Override کنید.

نکته: می‌توانستیم به جای کلاس BaseGameActivity  از کلاس SimpleBaseGameActivity  هم استفاده کنیم که در این صورت به این شکل می شد:

فعلا به تفاوت این دو کلاس نمی‌پردازیم ولی با توجه به نام کلاس‌ها و متدهایی که Override شده است، چند مورد زیر قابل فهم است:

  1. یکی ساده و یکی پیشرفته
  2. تعداد متدهای Override شده متفاوت است
  3. متد onCreateScene در کلاس SimpleBaseGameActivity برخلاف دیگری دارای خروجی می‌باشد.
درس بعدی (انواع اکتیویتی در AndEngine)درس قبلی (دانلود موتور بازی AndEngine)
کانال تلگرام فول کده
تبلیغات

درباره نویسنده

هادی اکبرزاده

[ مدیر فول کده ]

علاقه‌مند به اشتراک‌گذاری اطلاعات در هر زمینه‌ای
برنامه‌نویس فول استک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات ثبت شده 2 دیدگاه

    1. afshinhd کاربر مهمان گفت:

      ممنون از کار خوبتون..ولی چرا ادامه نمیدین

      00
      1. هادی اکبرزاده مدیر سایت گفت:

        سلام کاربر عزیز
        مشکلات کاری ای وجود داشت در این چند هفته
        ان شاالله آموزشای بیشتری قرار میدیم.