دانلود درایور سامسونگ Samsung USB Drivers v1.5.63

دانلود درایور سامسونگ Samsung USB Drivers v1.5.63

Samsung USB Drivers
دانلود درایور سامسونگ


جهت اتصال گوشی ها و یا تبلت های برند سامسونگ به کامپیوتر از طریق USB نیاز به نصب درایور سامسونگ دارید تا بتوانید در کامپیوتر میزبان اندروید خود بوده و کارهایی مانند آپدیت، روت، پشتیبان گیری، نصب نرم افزار، انتقال اطلاعات و … را ممکن سازید.

لیست برخی از دستگاه های قابل پشتیبانی:

Samsung USB Drivers تمامی گوشی های سامسونگ را پشتیبانی میکند.

چگونه Samsung USB Drivers را نصب کنیم؟

  1. فایل نصبی درایور سامسونگ را در انتهای مطلب دانلود کنید
  2. بعد از دانلود، فایل نصبی رو نصب کنید.
  3. سیستم رو ریستارت کنید و گوشی رو متصل کنید.

حالا از هر سه حالت MTP , ADB , Download Mode میتوانید استفاده کنید.

نحوه اطمینان از شناسایی گوشی

کابل USB را به کامپیوتر متصل کنید و حالت اتصال را بین حالت های MTP و PTP تغییر دهید تا درایور هر دو نصب شود و برای اطمینان از شناسایی گوشی ، تصویر زیر را مشاهده کنید(4 عملکرد بعد از وصل کردن گوشی در دو نسخه ویندوز) (یا از My Computer به درایو گوشی دسترسی داشته باشید) در انتها کابل را جدا کنید.

وصل کردن گوشی به سیستم

همچنین ممکن است به درایورهای ADB و USB Debugging نیاز پیدا کنید.

– آموزش فعال کردن USB Debugging در ورژن های مختلف اندروید
– دانلود و نصب درایور ADB در ویندوز

نرم افزار مدیریت گوشی ها و دیگر محصولات سامسونگ –  Samsung Kies

لازم به ذکر است که سامسونگ نرم افزاری برای ارتباط مستقیم دیوایس های خودش با سیستم عامل ویندوز نیز منتشر کرده است . این نرم افزار Samsung Kies نام دارد فول کده آخرین نسخه از این نرم افزار را برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

لینک Samsung Kies – مدیریت گوشی ها و محصولات سامسونگ 

با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به نصب جداگانه ی ADB Driver و Samsung Usb Driver نخواهید داشت . تمامی درایور های مورد نیاز درون نرم افزار گنجانده شده است.
برچسب‌ها

جعبه دانلود نیم‌بها

  • نسخه فایل v1.5.63.0
  • پسورد (در صورت نیاز) www.fullkade.com

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

نظرات ثبت شده 9 دیدگاه

    1. شادین کاربر مهمان گفت:

      سلام ، من یک گوشی رده پایین سامسونگ به اسم GT-S5282 دارم که رو لوگوی سامسونگ گیر کرده . این مشکل قبلا هم یکباره دیگه واسم پیش اومده بود و خودم با برنامه ی اودین و سایر کارای لازم واسه فلش کردن رفعش کردم و درست شد اما این بار هر چقدر سعی میکنم که گوشیمو به کامپیوتر وصل کنم همش ارور معروف زیر رو میده :

      USB device not recognized
      The last USB devise you connected to this computer malfunctioned, and windows does not recognize it.

      این در حالیه که گوشی برادرم که جفت همین گوشیه با همون کابل که به کامپیوتر وصلش میکنم براحتی شناسایی میشه تنها فرقشون اینه که گوشیه من در حالت آرم سامسونگ گیر کرده و مال برادرم سالمه . حتی دو بار رفتم یو اس بی موبایلمو دادم تعویض کردن اما بازم به محض وصل کردن به پورتهای پشت کامپیوتر همین ارور بالا رو میده . به کامپیوترهای مختلف حتی تعمیرگاه ها هم وصلش کردن بازم این ارور رو میده . خواهشا راهنماییم کنید از بس راهکارای مخلف رفتم کلافه شدم . آخرین تعمیر که بردمش گفتش که این ارور ممکنه از بُردت باشه حدود سی تومن احتمالا خرجشه منم گفتم میندازمش توو سطل زباله .
      قسمت دویس منجرم رفتم ، کابلمم عوض کردم و … اما نمیدونم چه مرگشه .

      00
      1. Benyamin کاربر عضو گفت:

        بعضی از دوستان بعد از فلش کردن گوشیشون به مشکلاتی مثل گیر کردن گوشی روی لوگوی Galaxy و ویبره زدن یا رفتن اتوماتیک به حالت ریکاوری برخورد کردن و لازم دیدم اینجا علت این مشکل و راه حل های اون رو توضیح بدم

        مشکلات بالا وقتی پیش میاد که شما رام قبلیتون رو Lagfix کرده باشید و بدون اینکه Undo Lagfix کنین یه رام دیگه رو روی گوشیتون بریزید و راه حلش هم اینه که شما برید توی ریکاوری و اول wipe cache partition رو بزنید و بعد wipe data/factory reset رو بزنید و سپس reboot system now و مشکل شما حل میشه بعد واسه اطمینان یه بار دیگه گوشیتون رو فلش کنید

        توجه : برای اینکه دوستان دیگه مشکلات بالا رو بعد از فلش کردن گوشیتون نداشته باشند کسانی که از Lagfix روی گوشیشون استفاده کردن و قصد تعویض رام رو دارند حتما اول با کد #3855*2767* گوشیتون رو ریست فکتوری کنند و بعد رام جدید رو فلش بزنند و اگر این کار رو نکنند دچار مشکل می شوند درضمن از برنامه Odin جدید و فایل pit جدید فقط برای فلش کردن رام فرویو XXJPC استفاده کنید و اگر میخواید رام 2.1 رو روی گوشیتون بریزید از همون Odin و فایل pit قدیمی استفاده کنید

        00
    2. nadiri کاربر مهمان گفت:

      ممنون بابت سایت خوبتون

      00
    3. nadiri کاربر مهمان گفت:

      عالی

      00
    4. Mlmboy کاربر مهمان گفت:

      ممنون از ساعت فوق العادتون?

      00
    5. سجاد کاربر مهمان گفت:

      باسلام و خسته نباشید.گوشی من مدل samsung s2plus GTi9105pهست که خودبه خود دچارمشکل شده ودیگه روی آرم گوشی میمونه وبالا نمیاد.من با استفاده از دکمه هایhome+power+volume down گوشی رو wipe data/factory کردم اما الان روشن میشه ولی وسطتنظیمات هنگ میکنه و دیگه نمیشه جلوتر رفت.تعمیراتی ها گفتند باید فلش بشه اما مشکل اینه که کامپیوتر گوشی رو شناسایی نمیکنه که فلش بزنیم؟؟میشه بفرمایید مشکل ازکجاست؟راه حلی هست؟؟

      00
      1. حمیدرضا دوست محمدی گفت:

        سلام درایورهای این پست رو نصب کنید مجدد چک کنید

        00
    6. بنیامین کاربر مهمان گفت:

      این برنامه روی تبلت نصب میشه ؟

      00
      1. رضا عبدالهی مدیر سایت گفت:

        سلام
        این برنامه برای شناسایی دستگاه های سامسونگ روی کامپیوتر هست
        و این برنامه نسخه ویندوز هست روی کامپیوتر نصب میشه

توضیحات دانلود نظرات اشتراک