هرمینال
هرمینال

سورس ربات نمایش آیدی عددی تلگرام برای PHP

سورس ربات نمایش آیدی عددی تلگرام برای PHP

5 از 1 رأی
0.1.1 نسخه
PHP 5.6 کُد
02/09/17 انتشار
‏30 روز پشتیبانی اولیه
66,000 99000
33%
سبد خرید
انقضا در:
چه امتیازی به این محصول میدی؟
1 2 3 4 5
5 ، میانگین امتیازات
پیشنمایش

سورس ربات نمایش آیدی عددی تلگرام برای PHP امکان این را فراهم می‌کند تا دیگران بتوانند شناسه عددی خود را به راحتی دریافت کنند. این سورس کد همچنین امکان نمایش چت آیدی کانال با فوروارد پیام کانال و آیدی عددی اشخاصی که پیامشان به ربات فوروارد شده و یا مخاطبانی که کاربر آن‌ها را از لیست خود با ربات به اشتراک گذاشته است را نیز دارد. همچنین می‌توان آن را در یک گروه اضافه کرده و چت آیدی گروه را به‌دست آورد.

هر کاربر، گروه، کانال و حتی ربات در تلگرام دارای یک شناسه عددی منحصر به فردی است که این شناسه همواره یکتا بوده و تا زمان حذف اکانت (Delete Account) به هیچ وجه تغییر نمی‌کند. این شناسه به آیدی عددی یا چت آیدی نیز معروف است و برای اطلاعات بیشتر در مورد آن می‌توانید مطلب «آیدی عددی تلگرام چیست» را مطالعه کنید.

سورس کد پیش رو این یک ربات ساده را در اختیارتان قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید آیدی عددی خودتان را مشاهده کنید. همچنین اگر پیامی را از یک کانال به ربات فوروارد کنید، آیدی عددی کانال برایتان نمایش داده می‌شود؛ اما اگر این پیام از یک کاربر یا ربات باشد، آیدی عددی کاربر یا ربات نمایش داده خواهد شد. البته کاربر بایستی فوروارد خود را غیرفعال نکرده باشد. بعلاوه با اضافه کردن ربات به گروه و ارسال پیام /get می‌توان آیدی عددی گروه را بدست آورد.

قابلیت های سورس ربات نمایش آیدی عددی تلگرام

  • نمایش آیدی عددی یک کاربر
  • نمایش آیدی عددی کانال (از طریق فواروارد پیام)
  • نمایش آیدی عددی کاربر یا ربات (با فوروارد پیام کاربر به ربات)
  • نمایش آیدی عددی گروه (با اضافه کردن ربات به گروه و ارسال دستور /get در گروه)
  • تغییر متن پیام‌ها

تغییرات آخرین نسخه

نسخه 0.1.1:

حل مشکل ارسال نشدن آیدی عددی در سوپر گروه

0
در حال بارگزاری نظرات