استفاده از ابزارک ها در مکان دلخواه از قالب وردپرس با شورتکد

تقریبا همه کسانی که با وردپرس آشنایی دارند ، برای یک بار هم که شده از ابزارک های آن استفاده کرده اند .

ابزارک یک باکس کوچک است که با فعال کردن آن در سایت یک تابع به خصوص اجرا می شود ، این تابع می تواند : نمایش آخرین مطالب ، نمایش کاربران ، نمایش فرم ورود و … باشد ، که به راحتی کشیدن و رها کردن نشانگر ماوس به سایت شما اضافه خواهد شد .

به طور معمول ابزارک ها تنها در ستون های کناری سایت قابل استفاده هستند و نمی توان آن ها را مثلا در مطالب یا برگه ها یا هر قسمت دلخواه از سایت نمایش داد .

حال سوال این جاست چگونه می توان ابزارک ها را در مکان دلخواه از قالب سایت نمایش داد ؟

در این مطلب افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که با فعال سازی آن در سایت وردپرسی خود ، قادر هستید که ابزارک ها را با استفاده از شورتکد ( کد کوتاه ) در مکان دلخواه خود نمایش دهید .

ابتدا افزونه Widget Shortcode را از این لینک دانلود کرده و آن را فعال کنید . پس از فعال سازی افزونه به بخش نمایش > ابزارک ها در مدیرت وردپرس مراجعه نمایید . در این قسمت خواهید دید که جایگاه جدیدی با نام ” Arbitrary “ به سایت اضافه شده است . با استفاده از این مکان جدید می توانید کد کوتاه ابزارک دلخواه خود را برای نمایش در تمامی قسمت های قالب دریافت کنید .

هر ابزارکی را که قصد دارید کد کوتاه آن را دریافت نموده و آن را در مکان دلخواه خود نمایش دهید ، به جایگاه ” Arbitrary “ اضافه کرده و آن را ذخیره کنید . پس از این کار کد کوتاه مربوط به ابزارک شما نمایش داده خواهد شد .

شورتکد ابزارک ها در وردپرس

برای نمایش ابزارک در مکان دلخواه از قالبتان طبق آموزش زیر عمل کنید.

آموزش استفاده از شورت کد در قالب وردپرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

نظرات ثبت شده بدون دیدگاه

توضیحات پیشنهادی نظرات اشتراک